Klacht: Ze hebben mij in mijn scootmobiel op het perron laten staan

op 29 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Goedemiddag
Ik stond om 13.42 klaar op het perron in Beesd om de trein naar Arkel te nemen. De trein stopte maar er kwam niemand om de plank uit te leggen, ook niet toen ik tweemaal op de rolstoel knop drukte. Ook stonden erensen op die al in de trein zaten om de conducteur te roepen…
De trein is zonder mij weer vertrokken.

Ik vind dit niet kunnen, dit is al de tweede keer dat ik problemen ondervind op dit traject met mijn scootmobiel.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 29 juni 2017 om 15:52 geantwoord

Beste Thea Verschoor,

Wat jammer dat de trein weer zonder jou is vertrokken en dat niemand de plank kwam uitleggen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat wij reizigers laten staan.

Ik heb je klacht gelijk doorgestuurd naar de juiste personen in de regio, zodat dit besproken wordt met de stewards van deze treinlijn.

Ben je daarna nog wel gaan reizen? Zo niet en heb je nu extra betaald, dan raad ik je aan een verzoek in te dienen via http://bit.ly/2qME1Pv.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Mijn welgemeende excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2qME1Pv

^WB
Arriva Webcareteam