Klacht: Zalmfiletprobleem

op 31 juli 2016 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

28, 29 en 30 augustus bij ERICA fletcherhotel geweest, voor het 3 gangen diner met zalmfilet te eten. Op 28 aug. kregen we te horen “hij is jammer genoeg op. Morgen hebben wij hem weer. 29 augustus terug, bij de bestelling kregen we te horen, dat hij wel was geleverd, maar dat de kwaliteit van dien aard was, dat ze hem toch niet uitserveren. Maar morgen zou het zeker helemaal goed gaan. De 30 ste, kregen we hem weer niet. Een tafel langs ons had wel zalm, maar in combinatie met de rode mul, merkte je niet dat de zalm te droog was, en alleen in combinatie werd hij uitgeserveerd, vertelde Mara, die al 20jaar in het vak zat en wist waar zij het over had. 3 dagen op rij, van de zalmfilet willen gaan genieten, en niet een keer gekregen waar wij voor gekomen waren. Als ik geen zalmfiletdiner van Fletcher krijg, komen wij NOOIT meer bij Fletcher. Terwijl mijn man en ik toch zeker 10 keer in het jaar arrangementen door heel het land boeken, voornamelijk bij Fletcherhotels.

Ik vind wel dat wij een zalmfiletdiner verdient hebben, door 3 dagen daar te komen eten, en telkens niet kunnen genieten waar wij voor komen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Zalmliefhebber

1 jaar geleden - Marcel Hoogenboom is momenteel met vakantie, en het probleem zal volgens mevrouw van de Burg, opgelost worden door Lionne Vos. Wat de uiteindelijke oplossing, of tegemoetkoming zal zijn, daar hou ik U in ieder geval van op de hoogte!

Alle klachten die gemeld zijn door Zalmliefhebber