Klacht: Zalm

op 09 oktober 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen zaterdag kocht ik de wilde zalm bij lidl in rijswijk. Toen ik de verpakking openmaakte zag ik een plastic zakje wat open was en waar twee stukken zalm op elkaar lagen. Ik ben dat van jullie niet gewend en heb dit tegen de bedrijfsleider gezegd. Die vond het ook vreemd. Ik heb toen een nieuwe gekregen maar tot mijn verbazing was deze zak ook open. Ik wil graag weten of dit de nieuwe verpakking is. In duitsland wordt er al vergif gedaan in babyvoeding dus ik durf het zonder jullie geruststelling niet te eten.

Gewenste Oplossing:

In ieder geval weer nieuwe zalm en of deze verpakking correct is

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 09 oktober 2017 om 15:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 11 oktober 2017 om 19:55 geantwoord

Ik vind het vreemd dat jullie het plastic waarin de vis zit niet dichtmaken. Ik vind dit geen verbetering.

Alle klachten die gemeld zijn door Trudyeckhardt@gmail.com