Klacht: Zalando weigert al 4 maanden retourbestellingen te betalen

op 19 december 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Tot 2x toe heeft zalando niet mijn geld terug betaald na een retourzending terwijl deze wel zijn ontvangen.
Op vrijdag 22 september heb ik telefonisch contact gehad met zalando. Mijn retourzending stond in hun systeem maar was nog niet behandeld terwijl de 5 werkdagen al verlopen waren. (Retourbevestiging ontvangen op 14 september) Ik zou mijn geld na binnen 2 werkdagen ontvangen.
Echter belde ik zalando later weer, 28 september, en de medewerker vertelde mij dat ze mijn retourzending nooit ontvangen hebben en dat deze niet in het systeem staat.
Dit is al de 2e keer dat er iets gigantisch mis gaat en ik heb het gevoel dat ze fraude plegen. De vorige keer was 2 jaar geleden. In totaal gaat het om een bedrag van €215,- en dit willen ze niet terug betalen.
Ik heb overal bewijzen van maar dit wuiven ze allemaal weg.

Het complete bedrag terugbetaald op mijn rekening + een vergoeding waar ik het mee eens ben als pleister door de extreem slechte service

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rozemarijn Bosman