Klacht: zalando schrapt alle betalingsmogelijkheden behalve vooruitbetaling

op 22 september 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Al lange tijd ben ik een goede klant van Zalando. Altijd op rekening gekocht en netjes betaald. Geen achterstanden en keurig in orde. Een tijdje niets besteld en kreeg kortingscode toegestuurd en bestelling geplaatst. tot mijn verbazing moest ik opeens vooruit betalen. Via de site 2 maal de vraag gesteld waardoor dit komt en of ik mogelijk dan met acceptgiro kan betalen. Geen reactie met een week ertussen. Vandaag 1e herinnering ontvangen om vooruit te betalen. Nogmaals een mail gestuurd maar wederom geen reactie. Bestelling geannuleerd en opnieuw een bestelling geplaats omdat ik dat dat er met het bestelsysteem mogelijk iets niet goed was waardoor ik niet kon kiezen tussen op rekening of met acceptgiro betalen. Maar ook nu schoot het systeem meteen door naar vooraf betalen. Bestelling in de winkelwagen laten zitten en klantenservice gebeld. Daar heb je dus helemaal niets aan. Zij geven aan dat zij er niets aan kunnen doen, dat heel veel klanten deze klacht hebben maar dat het komt omdat het systeem dit zo doet (???!!!) Ik vind dit vreemd en gevraagd of dit dan altijd zo blijft maar daarop was geen antwoord. Ligt allemaal aan het systeem en niemand kan dingen nazoeken of wijzigen. Bij iedere vraag die ik stelde kreeg ik steeds weer het antwoord dat dit aan het systeem ligt. Op de vraag of er iemand is binnen Zalando die mij hier bij kan helpen kwam ook weer hetzelfde antwoord: ligt aan het systeem en niemand kan daarbij helpen…… Te gek voor woorden dat je niet eens normaal antwoord krijgt op een normale vraag. Daar moeten echt een paar goed ICT mensen naar toe. Op de site staan trouwens alle mogelijke betalingsmogelijkheden wel aangegeven. Zalando, jammer maar je bent een trouwe klant kwijt. Dit is geen service.

Alle betalingsmogelijkheden zijn weer mogelijk

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wilmaf