Klacht: Zalando informeert verkeerd over onderzoek naar pakketje

op 31 oktober 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Beste,

de situatie is als volgt.
Ik heb een pakketje besteld bij Zalando, van Marks & Spencer.
Het product paste niet goed, dus daarom retourneerde ik het.
Ik heb het via DHL ontvangen. Dus ik heb het ook via DHL geretourneerd.
Ik heb hier een track & Trace van meegekregen, maar ben deze verloren (ook vanuitgaande dat alles wel aan zou komen).

Nu heeft het bedrijf waar het pickup point van is, het gestuurd naar M S mode ipv Marks & spencer.

vervolgens heb ik met alle bedrijven al meerdere malen contact gehad, zowel telefonisch als via de mail. Iedereen wijst naar een ander, maar het komt erop neer dat Zalando een onderzoek kan starten naar mijn track en trace code van mijn pakketje. DIt hebben zij twee keer bevestigd via de telefoon. DHL bevestigde ook dat Zalando dit kan starten. Zelf (als particulier) kon ik dit niet starten. Dat moet Zalando zelf doen.
De situatie is nu als volgt. Zalando wil mij niet helpen. Ik heb meerdere malen contact gehad nog via de mail, waarbij zij laten afweten. En nu hebben zij als automatische respons er neer gezet: ” wij zijn helaas niet bereikbaar via deze manier, maar we helpen je graag verder!” terwijl dit gewoon op het adres is waar ik al de heletijd contact via heb gehad.
het lijkt dus op een soort van block.

van alle kanten word ik nu van het kastje naar de muur gestuurd. En iedereen laat afweten.
Ik bestel echt vaak wat bij Zalando, maar vind nu wel echt dat ze mij in de steek laten

Het enige wat ik nodig heb is mijn track en trace code en weet waar mijn pakketje is, zodat ik mijn geld retour kan ontvangen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TES