Klacht: zalando beweert geretourneerd artikel is gedragen

op 10 juni 2016 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zalando, beweert dat een geretourneerde broek gedragen zou zijn.
Op mijn vraag waaruit ze dat dan opmaken, krijg ik geen antwoord.
De labels zitten er nog gewoon aan en de broek is gepast maar niet gedragen. Zalando hanteert een kwalijke manier van mailwisseling waarbij ze beschuldigen maar niet inhoudelijk op de vraagstelling ingaan.

Gewenste Oplossing:

Ik betaal geen kosten voor iets waar ik niet verantwoordelijk voor ben.
Daarbij moeten ze intern onderzoeken waarom dit bij meerdere klanten fout gaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Reactie van de melder van de klacht Luna 23

9 maanden geleden - Een half uur nadat ik mijn klacht bij de klantenservice had neergelegd, kreeg ik een mail waarin Zalando excuses aanbied. Ze hebben naar mijn account gekeken en gezien dat dit niet eerder is voorgekomen. De broek is wel naar mij teruggestuurd dus daar moet nog over gebeld worden. Verder bieden ze 10% korting op de volgende aankoop. Helaas is mijn vertrouwen in de organisatie drastisch gedaald en wacht ik de ontwikkeling bij terug sturen van de broek af.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Luna 23