Klacht: Zakelijke klanten bij Tele2 kunnen de boom in.

op 05 oktober 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Op het moment van ingaan van Tele2 abonnement met telefoon / nieuw contract/klant geen bereik. Daar had ik geen erg in omdat ik via de email geholpen ben, de telefoon zou wel komen en op mijn email naar degene die mij hierbij geholpen had kreeg ik geen reactie, soit, ik moest toch nog een paar maanden bij mijn oude provider. En ineens was daar mijn telefoon. Die ik nog niet kon gebruiken want ik had nog een ander contract en een andere simkaart welke niet in de nieuwe telefoon kon….

Nadat ik mijn contract kon testen, was de telefoon prima. Wifi deed het goed, super zelfs. Thuis kon ik heerlijk werken; internetten, whatsappen etc. Echter na een paar dagen werd ik gebeld en kon ik niks horen. En dat gebeurde weer… En weer. En weer. Incident aangemaakt bij dashboard Tele2. Alles verteld, alles aangegeven. Werd na een dag gesloten met als reden ‘opgelost’. Totaal geen hulp of oplossing…. Nee, ik moest allerlei gegevens van klanten gaan geven zodat ze konden kijken naar die telefoongesprekken wat er mis was.

Wederom een incident aangemaakt want de eerste factuur a 95 euro was er wel al en Tele2 zakelijk kan niet via facebook en ik had ook geen contactpersoon die op mails reageerden. Dus incident 2. Allemaal gegevens moest ik geven, het lag namelijk aan mijn instellingen. Nou die gegevens waren alweer verouderd volgens hun en ik moest maar bewijzen dat mijn tancodes niet of veel te laat aankwamen. Tancode door bellen ging ook niet want ik hoorde niks. En ik woon toch echt niet in de randstad. Dus incident 2 was volgens Tele2 ook opgelost. Gaat lekker zo dachten zij.

Ik heb tot 5 incidenten aangemaakt waarbij ik elke keer vanalles moest bewijzen, door moest geven, tijd in moest steken. Niks hielp. Het lag niet aan mijn telefoon, het lag niet aan de omgeving hier. Er kwam geen oplossing, er kwam geen hulp en er kwam geen vergoeding.

Na weer een incident waarin ik aangaf dat dit mij geld, tijd en klanten kost en ik moe word van het bewijzen waarin ik weinig kan bewijzen want hoe laat ik zien hoe laat een tancode aangevraagd is en vervolgens niet komt? Geen enkele hulp en inzet. Ik gaf aan op de zoveelste keer dat ik iets moest doen dat ik mijn rekening niet ging betalen op deze manier en veel moeite moest doen.

Nu is mijn telefoon geblokkeerd. Zonder bericht overigens. Ik kan dus niet eens meer bellen terwijl bellen hun enige contact mogelijkheid naast de incident optie is. Die incident optie heb ik weer gebruikt anderhalve week geleden en is ineens nog open en in onderzoek. Niks geen reactie. Op mijn mail van 3 weken geleden geen reactie. Facebook Tele2 geeft aan ja bel maar.

Ik baal van Tele2. Eens en nooit meer. Had beter bij KPN kunnen blijven want dit is echt geen stijl. Als ik een particuliere klant was, dan had ik hier al grote problemen mee. Niemand kan mij bereiken. Nu heeft het mij zoveel gekost.

Wanneer Tele2 beseft dat een reclame leuk kan zijn en duur mag wezen maar dat je zonder service of communicatie nergens komt. Gaarne een oplossing voor de dagen (dus geheel contract eigenlijk) dat ik niet bereikbaar was en niet kon werken. Eigenlijk zou ik bijna een vergoeding voor mijn tijd willen, dit is namelijk een ongelofelijk duur akkefietje. Nu wel een brief van Syncasso of ik ff ook nog rente en incassokosten wil dokken want ik heb niks betaald. Maar op mijn mail naar Tele2 anderhalve week ervoor is nooit gereageerd. Evenals dat mijn incident altijd als opgelost is beschouwd terwijl ik hier meerdere malen heb aangegeven dat ik problemen heb en er niks opgelost is.

Ik wil eigenlijk gewoon weg hier en denk dat ik dat zelf maar ga uitzoeken en de overige facturen die wel betaald zijn terug haal. Dan kan het misschien wel even uitgezocht worden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kvlieshout