Klacht: Zakelijke bestelling word niet geleverd, ondaks tig beloftes

op 14 juni 2018 over Bakker de Houthandel in de categorie Meubelwinkels

Afgelopen dinsdag 12 juni neem ik telefonisch contact op met Bakker de Houthandel. De website ligt eruit, en ik moet voor een klant een spoedbestelling doen van een poort, 2 schermen, wat balken en beslag. Ik krijg te horen dat ik de bestelling telefonisch kan doen. Dat doe ik dan ook. We krijgen vrij snel een bericht via email en een betaal link. Dit moeten we gelijk betalen anders kan er donderdag ochtend niet worden geleverd. Vreemd, meestal betalen we zakelijk achteraf. We betalen direct. We bellen nogmaals, maar donderdag ochtend worden onze materialen dan toch echt op adres van klant afgeleverd. Donderdag ochtend we zijn bij onze klant. Om 10:00 nemen we toch maar even telefonisch contact op, want er is nog niemand geweest. Er word ons verzekerd dat de chauffeur onder weg is. We wachten nog even. Rond 11:00 worden we gebeld. Er is niemand onderweg, de vracht is nog niet eens geladen. We werden dus gewoon voor de gek gehouden eerder. De mevrouw aan de lijn is zeer zeer zeer klant onvriendelijk, bijna onbeschoft. Er is iemand ziek. Kan gebeuren, maar de manier waarop er gecommuniceerd word. Er word ons uiteindelijk beloofd dat er toch vandaag geleverd word. We zitten met een spoed klus. Rond 17:00 moeten de spullen er toch zijn. We gaan huiswaarts, we kunnen bij klant niks betekenen. klant baalt, vrije dag voor niks opgenomen? Rond 16:30 bellen we nog maar eens. We zouden gebeld worden als ze half uur van ons vandaan zijn. Nog geen telefoontje, maar ze zeggen plechtig dat de chauffeur echt onderweg is en dat hij er binnen nu en 30 minuten moet zijn. We besluiten vlug te eten, want we moeten toch 3 kwartier rijden naar klant. Om even half zes NOG geen belletje. We krijgen iemand aan de lijn, die echt echt zeker weet dat de spullen er wel zijn. We gaan naar onze klant. We zijn er rond 19:00 GEEN SPULLEN. Een boze klant, 500 euro armer, en geen spullen. We krijgen niemand meer te pakken. We zijn nu echt boos. Zo slecht zijn we nog nooit behandeld. We willen onze spullen hebben, en we willen excuus voor onze klant. Dit is zeker geen reclame voor ons bedrijf. Dit was de eerste bestelling bij jullie, maar absoluut de laatste. Dit doen we nooit meer. Een bloemetje voor onze klant zou op zijn plaats zijn. We hebben 3 uur weggereden voor NIKS. Ongelooflijk slecht. Wees dan gewoon eerlijk dat het vandaag NIET komt. We willen andere bouw en aannemers waarschuwen.

Als excuus een bloemetje naar onze klant , we gecrediteerd worden op onze reiskosten en de spullen morgen direct geleverd worden.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bakker de Houthandel over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door smitagribouw