Klachten over Yours Clothing

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Yours Clothing zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Yours Clothing in de categorie Kledingwinkels

22 klachten gemeld
1.6 /10
15 stemmen

Tijdslijn

Niks ontvangen

Klacht van Elke s op 27 april 2022 over Yours Clothing in de categorie Kledingwinkels

Ik heb dit al verschillende keren aangegeven.ik heb op 7 april een jurk besteld en betaald €41,00nooit iets ontvangen en ze reageren nergens op.nou vind ik dat best veel geld eigenlojk dus dat zou ik graagvterugzien Lees meer

Lange telefonische wachttijd

Klacht van Kleding op 07 februari 2022 over Yours Clothing in de categorie Kledingwinkels

Goedendag Ik had een bestelling geplaatst op 1 februari jl. Deze ook via lbetaald. De bestelling zou binnen 1 dag worden bezorgd maar tot op heden niks ontvangen. Het bedrijf telefonisch benaderd a raison van 55 cent per minuut. Diverse op... Lees meer

niet geleverd

Klacht van irma den Boer op 14 januari 2022 over Yours Clothing in de categorie Kledingwinkels

Ik heb 28 december 2021 kleding besteld en nog steeds niet binnen. De track trace code stopt bj 5 januari 2022 en zegt dat het in nederland is aangekomen en daarna gebeurt er niks meer. Na 2 keer na... Lees meer

bestelling niet aangekomen

Klacht van Yelt op 01 december 2021 over Yours Clothing in de categorie Kledingwinkels

Ik heb op 3 november een bestelling gedaan en vooraf betaald. Tot nu toe niets ontvangen. Heb via een contactformulier diverse malen ern bericht gestuurd, wordt niets mee gedaan. Ik wil mijn geld terug of zsm mijn bestelling ontvangen! Lees meer