Klacht: your body care is niet bereikbaar maar int wel geld

op 17 oktober 2014 over Your Body Care Heerlen in de categorie Beauty & Wellness

Ik had op 17 juli via social deal 2 voucher gekocht twv 22 euro p/s.
In de week erna 3 keer gebeld, geen gehoor.
1 augustus met nieuwe baan begonnen. Weinig tijd gehad om te bellen.
Eind augustus nog eens gebeld, wederom geen gehoor, idem eind september.
Op 15 oktober gebeld en ik krijg zomaar iemand aan de lijn.
Ik leg de situatie uit en krijg als antwoord, dan had U maar met nummermelding moeten bellen, want wij bellen altijd terug. Ik geef aan dat ik nummermelding altijd aan heb staan, net zoals nu.

Ik vraag wat we kunnen doen om het op te lossen.
Hij zegt dat hij alleen vrijdag om 12:00 nog plek heeft en dat dat de enige en laatste kans is, omdat de voucher op 17 oktober verloopt.

Ik geef aan dat ik dit kort door de bocht vindt en hij zegt dat het hem spijt, maar dat zijn de regels.

Social deal gemaild en situatie uitgelegd.
Zij hebben your body care gebeld en geven door dat er niets geregeld kan worden en dat ik gewoon eerlijk had moeten vertellen wat de situatie was.

Ik kreeg wel nog 2,50 saldo van social deal. Leuke geste, maar er wordt wel 44 euro van me gestolen.

Nu heb ik rechtbijstand gebeld en het ziet er uit dat het tot een rechtzaak gaat komen voor 44 euro.

Ook omdat een waardebon een minimale geldigheidsduur van 1 jaar dient te hebben.

Jammer dat het op deze manier moet.

Maar de hele manier van doen bij your body care bevalt me niet.
Niet bereikbaar,
onbeschoft,
je wordt voor leugenaar uitgemaakt,
geld innen maar niets doen.

geld terug, wil absoluut geen behandeling door your body care

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Your Body Care Heerlen

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Your Body Care Heerlen nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht arti3007

1 jaar geleden - Was te verwachten dat Body Care in Heerlen geen reactie geeft! Triest.

Alle klachten die gemeld zijn door arti3007