Mijn Klacht:
Bij het wijzigen van mijn abonnement was de website onduidelijk over het behoud van mijn korting. Daarom heb ik per mail om opheldering gevraagd (met een verwachte reactietijd van 5 dagen).
Wekenlang bleef een reactie uit, dus heb ik dezelfde vraag via de chat gesteld.
De klantenservice via chat bevestigde toen expliciet dat de korting behouden zou blijven. Op basis van die informatie heb ik mijn abonnement aangepast.
Vier weken later kreeg ik alsnog een mail waarin werd aangegeven dat de korting zou vervallen. Ik heb toen direct aangegeven dat ik op basis van de eerdere chat-informatie al actie had ondernomen.
Daarna bleef het opnieuw weken stil. Na een herinnering kreeg ik te horen dat ze dit niet wilden rechtzetten — ondanks het feit dat ik verkeerd ben geïnformeerd.
Ik ben momenteel al meer dan 1 uur en 19 minuten telefonisch in gesprek met de klantenservice (waarvan 15 minuten in de wacht). De rest van de tijd zit ik in gesprekken, onderbrekingen en wachtmomenten terwijl men zaken navraagt. De medewerker erkent de fout, maar geeft aan niets te kunnen betekenen.
Ik vind het onacceptabel dat een fout vanuit de organisatie leidt tot hogere kosten voor mij als klant, terwijl ik meerdere keren actief heb geprobeerd het op tijd goed te regelen.
Ik verzoek u vriendelijk doch dringend om de fout te herstellen en de oorspronkelijke korting alsnog toe te passen of het prijsverschil te compenseren.
Gewenste Oplossing:
1) Dat de oorspronkelijk toegezegde korting alsnog wordt toegepast, zoals bevestigd in het chatgesprek – de basis waarop ik mijn keuze heb gemaakt.
óf
2) Dat het abonnement kosteloos wordt ontbonden, omdat ik verkeerd ben geïnformeerd en daardoor heb gehandeld op basis van onjuiste gegevens.
