Klacht: Youfone liegt de klant voor en stuurt je van het kastje naar de muur

op 31 augustus 2018 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Youfone zegt op hun site het volgende:

Waarschuwing per SMS bij een verbruik van € 60,50
Bij een buitenbundel verbruik van €60,50 aan dataverkeer in het buitenland, krijg je een SMS en wordt de verbinding geblokkeerd. Om weer te kunnen bellen en internetten, kun je de informatie opvolgen in de SMS. Weet wel dat de kosten dan nog meer oplopen.

Vervolgens was ik op vakantie en heb ik helaas teveel internet verbruikt en kreeg ik dit sms’je. Dit omdat hun app 24-48 uur achter kan lopen met updaten van huidig verbruik. Dit is vervelend maar goed die 60,50 wil ik dan uiteindelijk betalen. Nu heb ik staan in mijn huidige verbruik dat ik 123 euro!!! Buiten de bundel ben gegaan met internet in het buitenland. Dit is toch raar aangezien ze zeggen dat je bij 60,50 wordt geblokkeerd. Na contact met klantenservice meerdere malen wordt jr van het kastje naar de muur gestuurd. Wacht eerst de rekening af en betaal en dan kunnen we uw verbruik in zien. Meerdere malen zeggen dat ik in mijn recht sta en vervolgens melden dat ze niks kunnen doen.

Denk je een goedkope provider te hebben geven ze informatie die niet klopt en vervolgens zijn ze zeer moeilijk om dit recht te zetten. Namelijk u moet maar afwachten en als u betaald heeft kunnen we kijken of we misschien iets voor u kunnen betekenen.

Als de kosten die boven de 60,50 zitten niet voor mijn rekening zijn omdat youfone aangeeft dat ik niet hoger kan dan deze kosten in hey buitenland! Owja en dat ze dit regelen ipv mij van het kastje naar de muur te sturen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 06 september 2018 om 14:09 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Domido