Mijn Klacht:
Ik heb eerder nooit problemen gehad met Yellowbrick. De laatste twee weken compenseren echter alles. Inmiddels heb ik in ieder geval al een boete á €65,- en staat een tweede mij nog te wachten. Dit omdat de app niet naar behoren functioneerde. Bij mijn vorige boete is Yellowbrick later gestart met het tellen van de tijd dan ik op de knop heb gedrukt. Bij de tweede heb ik op de knop gedrukt en heb ik een bevestiging gezien. Toen ik bij de auto kwam en hem weer uit wilde zetten stond er dat er geen transactie liep. Iets met een ezel! Ik stoot me toch niet twee keer aan dezelfde steen?! Ik weet DUIZEND procent zeker dat ik hem heb gestart.
De gemeente wijst naar Yellowbrick. Yellowbrick wijst terug naar jou. Dat maakt mij straks €150,- armer. Na een half uur in de wacht bij de klantenservice zeggen ze dat het mijn eigen probleem is. Ik zou de oude app hebben en moest maar een screenshot hebben gemaakt. Dat de oude app dus blijkbaar gebreken heeft is volgens hun geen bewijs genoeg. Wie gaat er vanuit dat je dit systeem niet kunt vertrouwen?! Wie gaat er nou uit wantrouwen van alles wat hij digitaal doet een screenshot maken?!
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als mijn eerste boete wordt betaald en als ik de tweede boete van vandaag ook nog krijg ook wordt betaald.
