Klacht: XMSNET glasvezel waardeloos

op 26 december 2012 over XMSNET in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf 07 december na overzetten tel.nr kunnen wij niet meer bellen of gebeld worden.

XMSNET kan ook niet aangeven wanneer het is opgelost!

Nu worden zelfs de telefoniekosten inrekening gebracht op de factuur!!!!!

Gewenste Oplossing:

Oplossen!

Schadeloosheidstelling

Verontschuldiging

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door XMSNET in behandeling genomen

Bericht van XMSNET

6 jaren geleden - Beste computer00, Onze collega's werken aan een oplossing voor uw storing, helaas is het nog niet bekend wanneer de oplossing daadwerkelijk kan worden uitgevoerd. Wij houden dit voor u in de gaten, zodra er nieuwe informatie beschikbaar is zullen wij contact met u opnemen. Voor de periode dat u geen gebruik heeft kunnen maken van uw telefoonverbinding krijgt u achteraf een vergoeding. Met vriendelijke groet, Tim de Jongh XMS Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat XMSNET een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XMSNET

Heeft op 15 februari 2013 om 12:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste computer01,

Uw klacht is inmiddels via een andere weg behandeld.

Met vriendelijke groet,
Sophie
XMS Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van XMSNET beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht computer001

6 jaren geleden - Waardeloos

Alle klachten die gemeld zijn door computer001