Klacht: XMS McAfee internetbeveiliging en HBO

op 28 maart 2013 over XMSNET in de categorie Websites - Building en Hosting

Ik heb in november internetbeveiliging aangevraagt via mijn xms. Na twee maanden en vele klachten mails werd ik eens gebeld. McAfee kan nog niet afgenomen worden ik moet maar een gratis beveiliging van het internet instaleren werd mij verteld.
Nog twee maal hierover gebeld en nu werd mij woensdag 20 maart verteld dat het vanaf dinsdag zou werken. Nou ik dacht het dus niet.

Nu wil ik via mijn xms HBO bestellen en dat lukt niet omdat de order van McAfee nog steeds open staat. Ik heb toen gebeld en het kon niet telefonisch. Kreeg een e-mail adres ([email protected]) en dan kon ik het daar bestellen en werd het binnnen twee dagen geregeld. Nu al weer een week verder en ik heb nog niks.

Vanaf het begin wordt ik elke keer van het kastje naar de muur gestuurd. En op elke klacht wordt of heel laat of niet gereageerd. Terwijl ik wel een lees bevestiging ontvang.

Ik overweeg om aan het einde van mijn contract weer terug te ga naar Ziggo.

Ik wil zo snel mogelijk HBO en ik wil weten hoe het staat met de McAfee internetbeveiliging want dit wordt nog steeds op de site aangeboden terwijl dit niet werkt.
Ik ben nu wel geduldig genoeg geweest.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door XMSNET in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat XMSNET een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XMSNET

Heeft op 29 maart 2013 om 08:37 geantwoord

Beste meneer De Rouw,

Onze excuses dat wij HBO nog niet hebben aangezet. Het aanzetten van HBO geeft bij u een probleem in ons systeem. Wij proberen dit op te lossen. Mcafee kunnen wij op dit moment door de storing in het systeem, niet aanzetten. Zodra dit is gelukt, hoort u van ons.

XMS Webcare

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van XMSNET beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht sturkenk

7 jaren geleden - Dit hoor ik al vanaf november en er is nog steeds niks opgelost. Om gek van te worden. De systeemproblemen lopen al vanaf november. Dit noem ik in gebreken blijven.Het is niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door sturkenk