Klachten over Xclusive-Deals.nl

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Xclusive-Deals.nl zijn gemeld. Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Nog 48 klachten nodig voor een plaats in de categorie Internetshops - Algemeen, Websites - Korting, voordeeltjes en aanbiedingen

100%
2 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
2 klachten opgelost
7.5 /10
2 stemmen
2

Tijdslijn

Horloge gekocht op5-1-2022 voldoet niet , een volledig opgeladen horloge is reeds na 23 uur weer leeg volgens beschrijving werktijd 3-5 dagen stand by 6-7 dagen .dit klopt niet slechts na 1dag leeg. Ik wil graag het horloge retour zenden en het bedrag... Lees meer

smartwatch V8

Klacht van yvon kleinkoerkamp op 28 juni 2018 over Xclusive-Deals.nl in de categorie Deal-Sites

Wij hebben via groupdeal een smartwatch V8 gekocht. Hier is al heel snel het bandje van geknapt. Al geprobeerd om er een nieuw bandje aan te kopen maar niet gelukt. Nu kunnen we er niets meer mee, dus mijn vraag is waar kan... Lees meer

connectie met blue toot

Klacht van jtak op 12 januari 2018 over Xclusive-Deals.nl in de categorie Deal-Sites

Geachte, gisteren ontving ik mijn smart watch wristband fitgear activity tracker. Probleem is dat ik geen connectie kan maken met mijn smart phone Huawei P8 light.Ik voerde mijn gegevens in, zoals voorgeschreven, maar krijg telkens een foutmelding wanneer ik... Lees meer