Klacht: www.telegraaf.nl/zomer

op 19 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 juni 2016 om 14:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Van de Stel,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u niet terecht kon op ons pagina om uw cadeautje te kiezen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hadden op die dag helaas een storing, waardoor de pagina niet te vinden was. Deze is inmiddels hersteld en kunt dus alsnog uw cadeautje uikiezen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door rr4617