Klacht: P7-Zelfparkeren laat niets van zich horen na verzoek tot terugbetaling

Paul S op 25 mei 2015 over www.p7zelfparkeren.nl in de categorie Websites

In maart een parkeerplaats gereserveerd van 1-mei–17 mei 2015. Vlotte bevestiging. Onduidelijkheid hoe het e.e.a. te betalen dus stuur ik een email daarover. Vlot antwoord. Ik betaal €60,–. De reis moet gecanceld worden en dus ik annuleer ook de parkeerplaats. Vlotte bevestiging(zie bijlage), maar geen woord over de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag. Op 9 april stuur ik een herinnering. Geen antwoord.Op18 april stuur ik een herinnering: geen antwoord. Een poging tot telefonisch contact (€0,80 per minuut!!) loopt 2x in een voicebericht. Op 21 april stuur ik een klacht naar “[email protected]”. geen antwoord.
Op 23 april doe ik weer een poging tot telefonisch contact. Een medewerker geeft aan niets met klachten te maken te hebben. Het is niet mogelijk diegene die over de klachten gaat telefonisch te spreken. Hij zoekt mijn emailnaam op en geeft aan dat er op donderdag of vrijdag een reactie volgt. (Dit gesprek is opgenomen). Tot 30 april geen reactie ontvangen.

Het bovenstaande spreekt lijkt mij voor zich zodat ik daar maar even geen kwalificerende opmerkingen aan toevoeg!

excuses,
toelichting op dit onprofessionele gedrag en
terugbetaling

Alle klachten die gemeld zijn door