Klacht: WTCG berekening nog steeds niet klaar en onterechte rekening word x op x niet gecrediteerd.

op 23 januari 2014 over CAK in de categorie klachtmelden

# Al ruim 1 1/2 jaar probeer ik van een onterechte rekening van het Cak af te komen.
Onze thuiszorg (arlero) heeft al meerdere malen aangegeven bij het Cak dat de rekening gecrediteerd kan worden. Echter het Cak zegt nog steeds niet “de stukken” binnen te hebben, om dit hoofdstuk volledig te sluiten. Let wel, dit speelt al bijna 2 jaar. Arlero geeft toe, onterecht rekeningen verstuurd te hebben. Dit kwam echter door een overstap van computersysteem. Dit systeem ziet steeds dat er nog rekeningen openstaan en verstuurd die vervolgens naar het Cak.
Bij het Cak weten ze echter van dit probleem.
Nu zou ik na een correctie van Cak kant, nog € 168,28 teruggstort krijgen.
MAAR, u snapt het al, dit geld krijg ik niet, want er staat nog een rekening van €700,- open. NEE dus, dat is nou net die rekening waar we al bijna 2 jaar mee bezig ben.
Vervolgens wordt er ook nog gezegd dat ik wel teruggebeld word. Wederom, nee dus!

# dan het volgende.
Dit gaat om het WTCG van het Cak.
Dit word normaal gesproken aan het eind van het jaar uitgekeerd. Alleen, u snapt het al, niet bij mij. En vermoedelijk vele duizenden andere gedupeerden.
Nou ben ik in november al begonnen te bellen met het Cak en x op x word mij verteld dat de “papieren” nog niet binnen zijn om mijn toelage te kunnen berekenen. Met andere woorden, dit gaat weer de zelfde kant op als vorig jaar. Toen heb ik 3 kwart jaar moeten wachten op mijn geld. Pas na een klacht op, KLACHT.NL, werd ik diezelfde middag teruggebeld door een meneer van hogerhand (denk ik )dat ik het geld eind van diezelfde week op mijn rekening zou hebben. Nou duurde dat wel wat langer, maar de klacht had wel effect, mijn geld werd gestort.
Ze hebben er alleen blijkbaar niet van geleerd.
Als je al niet ziek bent, dan wordt je dat wel.

DE oplossing is, de overheid moet het Cak dumpen en er andere mensen opzetten. Maar dat is ijdele hoop.
Waarschijnlijk zal er wel nooit een oplossing komen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

CAK

Heeft op 11 februari 2014 om 14:05 geantwoord

Wij hebben deze klant gebeld. In dit gesprek hebben wij uitgelegd dat een aantal zorguren onterecht bij ons is aangeleverd. Deze zorguren hebben wij gecorrigeerd. Binnenkort ontvangt de klant van ons een brief waarin wij dit bevestigen. Vervolgens betalen wij de te veel betaalde eigen bijdrage aan de klant terug. Wij gaan ervan uit dat de klacht hiermee is afgehandeld.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Kevert