Klacht: worstenbroodjes AH

op 03 augustus 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik koop al jaren de AH worstenbroodjes.
Lekkere broodjes, goed gevuld met worst.
Twee weken terug bleek echter dat de worst in de broodjes wel erg gereduceerd was: erg klein en weinig dus in de broodjes.
Ik heb hierover gebeld met de klantenservice. Het was uw medewerkster niet bekend of dit een blijvende wijziging was of een productiefout.
Mevrouw vertelde me dat ze het zou doorgeven, en dat ik de klacht ook moest melden bij de AH en geld retour vragen.
Dat heb ik gedaan, geld retour gekregen, en het advies: hou ons op de hoogte hoe het verder gaat.
Ik heb nieuwe worstenbroodjes willen kopen, maar kon voelen dat ook deze broodjes veel lege binnenruimte hadden, dus toch weinig worst.
Ik heb ze niet gekocht, maar wel de ‘mini worstenbrood hapjes’ gekocht en intussen gegeten.
Maar ook hier: erg weinig worst in de broodjes.
Wellicht gaat het hier dus om een andere of een zuinigere leverancier ?
Het lijken wel gewone broodjes…met erg weinig worst er in.

Hebt u hier een antwoord op ?
Is dit een blijvend product of nog steeds een tijdelijke fout ?

Gewenste Oplossing:

niet dus.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ludo smits