Klacht: Worm in bladsla

op 09 augustus 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 09 augustus 2017 om 16:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 09 augustus 2017 om 16:46 geantwoord

Dank voor het kaartje met daarin jullie excuses, de tegemoetkoming van 10 euro vond ik niet relevant. Het bedrag zal echt hoger moeten zijn om dit geloofwaardiger over te laten komen op de consument.

Alle klachten die gemeld zijn door Martijnbal1997@hotmail.com