Klacht: word feud volledige versie kopen

op 03 augustus 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Hallo

Ik probeerde word feud volledige versie te kopen er is 6,98 van mijn rekening afgeschreven maar ik heb geen word feud volledige versie er stond uw opdracht is geannuleerd nu is mijn vraag hoe ik 6,98 terug kan boeken

Wanneer 6,98 weer op mijn rekening staat

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 03 augustus 2017 om 13:21 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen. Waarschijnlijk is deze fout reeds opgemerkt door onze merchant en krijgt u binnen enkele dagen het geld weer terug. Maar om dit zeker te weten kunt u het PSP nummer van deze transactie met uw vraag naar ons mailen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com