Klacht: Woordenwisseling met een chauffeur van jullie

op 19 mei 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Op donderdag 19 mei j.l heb ik een woordenwisseling met een chauffeur van jullie bezorg service gehad. Dit gebeurde tussen half 7/ kwart voor 7 s’avonds op de bulkstraat in deil. Wij kwamen van rechts en hij reed voor een versmalling alwaar hij moet stoppen. Eerst leek het dat hij stopte maar wilde toch door rijden en wij reden ook door. Daardoor konden we beide niet verder. Na wat heen en weer seinen met de handen stapte de chauffeur uit en ik voelde me bedreigd en ben zelf toch wel uitgestapt en kreeg het K woord naar mijn hoofd geslingerd. Beide zijn we weer in de auto gaan zitten. Na een tijdje kwamen er een aantal auto’s achter ons en ontstond er een file en ging jullie chauffeur toch achteruit. Zo konden wij en andere er toch langs. Hij schreeuwde nog van alles door het raam en stak zijn middelvinger op.
Bij deze dien ik dus een klacht in want vind dit niet klantvriendelijk en reclame voor jullie.
We hebben helaas geen kenteken van de auto en de chauffeur was een donkere getinte jongen.

Als die chauffeur erop gewezen wordt dat hij niet zo grof en grote mond moet opzetten.
Het sloeg echt nergens op.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Deil