Klacht: Uitgeschreven door een fout van de woonservice

op 05 februari 2015 over Woonservice Haarlem in de categorie Woningcorporaties

Mijn inloggegevens van de site werkte niet meer en bij navraag bleek dat ik uitgeschreven was. De woonservice heeft een mail gestuurd waarvan het mailadres al jaren niet meer bestaat. Op de vraag waarom ze dan niet bellen als ze een melding krijgen als er een mailadres niet bestaat wordt gezegd dat ze het al druk genoeg hebben. Ik kan 50 euro extra betalen bovenop de 37 euro die je moet betalen om weer 3 jaar ingeschreven te staan. Dit vind ik onacceptabel. Het is een fout van de woonservice. Ze hadden kunnen bellen of een brief kunnen sturen maar de medewerker zegt simpelweg het daar te druk voor te hebben.

Als mijn uitschrijving ongedaan wordt gemaakt en ik gewoon weer 3 jaar ingeschreven sta na het betalen van de 37 euro. De 50 euro boete ga ik niet betalen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonservice Haarlem

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonservice Haarlem nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door markvandenbrande