Klacht: mislukte urgentie

op 04 juni 2017 over Woonservice Haarlem in de categorie Woningcorporaties

Beste heer, mevrouw,

Ik ben een maatschappelijk medewerker van GGZ Keizersgracht in Amsterdam. Mijn cliënte mevrouw K.Cybulska wonende in Aalsmeerderweg 767 ,1435 EL RIJSENHOUT registrnr. 031088067 in Woningnet regio Amsterdam is op 16.08.2016 een urgentie in Haarlemmermeer toegekend. Tijdens urgentie had mevrouw Cybulska geen enkel keer een woning aangeboden, niet op de website Woningnet, niet via e-mail. Inmiddels urgentie is afgelopen, verlenging ook, cliënte bevindt zich in zeer gevaarlijke situatie thuis. Wat nu? Zij reageerde elke week op de site van Woningnet regio Amsterdam. Brief met de urgentietoekenning is door de Woonservice verstuurd ( waarin zij niet ingeschreven stond) geen instructie of verdere informatie verstrekt, in dit brief staat dat er ook een e-mail verstuurd is, maar deze heeft zij nooit mogen ontvangen. Mijn vraag is wat nu? Is er een oplossing voor deze situatie? Ik vraag uw om contact. Alvast bedankt.

Ik heb in de laatste periode meerdere malen een contact met Woningnet regio Amsterdam, met Woonservice en via contact formulier en via e-mail met het Vierde Huis. Iedereen wijst van jullie op iemand anders. Bij laatst telefonisch contact met de Woonservice wordt gezegd dat ik met de urgentiekwestie bij het Vierde Huis moet zijn, Het Vierde huis laat mij aan u schrijven, Woningnet weet van niets en stuurt mij terug naar Het Vierde Huis. Ik verwacht een echte serieuze reactie op deze mislukte urgentie, want dat lijk mij niet professioneel handelen. Anders overweeg ik een klacht indienen. In verwachting op uw reactie.

Registratienummer (optioneel): 031088067

Met vriendelijke groeten,

Agnieszka van den Bogaard

Spv-er, maatschappelijke medewerker

GGZ Keizersgracht in Amsterdam

mob.06 2299 4389

e-mail: [email protected]

Ik vraag om een reactie, iedereen hier (Het Vierde Huis, WoningNet regio Amsterdam en Woonservice Haarlem wijst op elkaar. Inmiddels situatie van mijn cliënte is steeds gevaarlijker en dringend. Ik probeer sinds november in een contact daarover met alle bijgetrokken woningcorporaties te komen maar zonder resultaat. Inmiddels zij 9 maanden van toekenning van urgentie afgelopen zonder geen enkel woning aan mevrouw Cybulska aan te bieden. Ik wil haar graag helpen, ik vraag om zo snel mogelijk een woonruimte voor haar aanbieden. Ik heb aan jullie ook op het e-mail adres een e-mail gestuurd : [email protected] maar tot heden geen antwoord op gekregen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonservice Haarlem

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonservice Haarlem nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karina Cybulska