Klacht: kado

op 19 juli 2018 over Woonoutlet Utrecht in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een 2,5 zitbank en 3 zitbank gekocht bij dit product zat een cadeau een scooter ik kreeg de vraag voor gelegd bij deze aankoop of ik dit product met scooter of zonder ik vroeg de verkoopster of zij mij zou laten weten wat het mij zou gaan kosten met scooter en zonder scooter ik kreeg even later twee verschillende bedragen te horen een bedrag wat tegen de € 1800,- aanzat met scooter en een bedrag zonder scooter dat tegen €1200,- ik heb het product zonder scooter gekocht maar ik hen nu geen cadeau gekregen kunt uw mij dat uitleggen waarom daar een prijs verschil in zit ps jullie maken namelijk wel reclame met producten maat daar zie ik niks van terug bij aan koop van dit product

Gewenste Oplossing:

ik zou tevreden zijn als ik alsnog de scooter zou krijgen zonder bij betaling

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonoutlet Utrecht over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door laaggraven