Klacht: Voegwerk in badkamer valt binnen 2 jaar tussen de tegels uit

Marcel Leeflang op 02 december 2020 over Wooning Keukens, Sanitair in de categorie Keukenleveranciers

Badkamer gekocht en door Wooning laten installeren. Nu binnen twee jaar vallen de voegen eruit. Volgens Wooning Klantenservice maar 1 jaar garantie op kit en voegwerk. Is ook heel begrijpelijk dat je voegen in het tweede jaar uit je badkamer vallen. Na indienen van een klacht direct beginnen over de keuze van schoonmaakmiddelen. Vreemd want ik heb advies van Wooning opgevolgd. Koop constant de Sealskin schoonmaakmiddelen voor de badkamer. Heeft Wooning nu slechte schoonmaakmiddelen geadviseerd. Kortom een klacht wordt direct afgescheept.

Verantwoordelijkheid nemen voor het feit dat voegwerk niet binnen 2 jaar uit een badkamer hoort te vallen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wooning Keukens, Sanitair over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wooning Keukens, Sanitair in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wooning Keukens, Sanitair een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wooning Keukens, Sanitair

Heeft op 07 december 2020 om 12:13 geantwoord

Beste heer Leeflang,

Spijtig om te vernemen dat er een klacht is ontstaan met betrekking tot het voegwerk in uw badkamer. Dit is zeker een vervelende situatie. Graag wil ik u aanraden om de aannemer, die de badkamer heeft geplaatst, de gelegenheid te geven om de voegen te komen beoordelen. Hij kan zo bepalen wat de reden is dat dit is gebeurt en u een gespecificeerde oplossing aanbieden.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Thea Pietersen - Wooning Keukens Badkamers

Marcel Leeflang

Heeft op 07 december 2020 om 22:18 geantwoord

Het is een aannemer die wooning heeft geregeld en ook aan wooning heb betaald Nu moet ik zelf de aannemer gaan benaderen. Service van deze zaak is echt slecht

Alle klachten die gemeld zijn door Marcel Leeflang