Klacht: Bijzonder laag service niveau, en het afschuiven van verantwoordelijkheid

J en M Visser op 16 september 2021 over Wooning Keukens, Sanitair in de categorie Keukenleveranciers

Wij hebben in Maart 2021 twee badkamers en een compleet toilet besteld bij Wooning en Keukens Rotterdam. Door verkeerd advies werd ons verzekerd dat de muurtegels voor de badkamers en toilet gelijk van breedte en hoogte waren, en dat laten ze dan zien in een 3D tekening waarin de voegen keurig in elkaar overlopen in een lijn.
De badkamer adviseur/verkoopster had ons moeten vertellen dat de uitgezochte wand tegels twee verschillende hoogtes hebben de grijze 33,2cm en de zwarte 30,0 cm.
De adviseur/verkoopster heeft thans een andere werkgever gevonden, en mij werd medegedeeld dat zij het betreuren dat de adviseur ons niet correct heeft geïnformeerd, maar dat Wooning niets voor ons kan betekenen.
Wij zijn van mening dat een werkgever verantwoordelijk is voor de fouten cq schade veroorzaakt door een van zijn werknemers.
In het begin ging het al fout, alles besteld in Maart, waar wij de afspraak maken dat de leverantie rond week 35/36 plaats moet hebben, men verteld ons dan dat de lever tijd Max 4 weken is, dan krijgen wij een mailtje dat de badkamer kasten pas in week 40 geleverd kunnen worden, reden de bouwvak vakantie.
Men liegt hier werkelijk alles aan elkaar om iets te verkopen, en zo gauw als je getekend heb kan je mooi doodvallen, mijn advies voor andere mensen die een badkamer willen kopen LOOP DEZE BADKAMER KEUKEN ZAAK SNEL VOORBIJ EN KOOP BIJ EEN ZAAK DIE NIET VAN DE DMG GROEP IS

Heb het zelf al met extra kosten al opgelost, wil met dit soort door onze rechtsstaat toegelaten criminelen niets meer te maken hebben

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wooning Keukens, Sanitair over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wooning Keukens, Sanitair in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wooning Keukens, Sanitair een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wooning Keukens, Sanitair

Heeft op 21 september 2021 om 09:31 geantwoord

Beste heer / mevrouw Visser,

Uw review is bij ons in goede orde ontvangen en intern besproken.
Het spijt ons van de langere levertijd op de kasten. Ook wij hadden deze graag eerder geleverd maar dit was door vakantiesluiting van de fabriek helaas niet mogelijk.
Wat betreft de tegels, de maatvoering hiervan is terug te vinden op uw aankoopdocumenten. Hierop is te zien dat het om 2 verschillende soorten en maatvoeringen tegels gaat. Dit is ook de reden dat tegels namelijk nooit kunnen stroken.

Thea Pietersen - Wooning Keukens en Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door J en M Visser