Klacht: Teleurgesteld, afspraken niet nakomen

kallanchung op 24 mei 2018 over Wooning Keukens, Sanitair in de categorie Keukenleveranciers

Bij WOONING megastores Den Haag een badkamer besteld. Onze budget doorgegeven en ook gevraagd of het mogelijk is ivm ontwerp. Alles leek prima en duidelijk te zijn en natuurlijk handtekening en akkoord gegeven. Na handtekening was onze contactpersoon (verkoper) erg moeilijk bereikbaar en ze belde bijna nooit terug. Herhaaldelijk gevraagd of alle wijzigen zijn doorgevoerd, maar er werd ook niet op mailtjes gereageerd. Offerte van hun aannemer ontvangen en het totaalbedrag is met een meerprijs van bijna 2000 euro, er werd gezegd dat een aantal werkzaamheden exclusief waren en dit was al doorgegeven, zoals koof verkleinen, tussenmuur deur weghalen en muur maken. Terwijl dit al vanaf het begin in ons ontwerp stond.
De badkamer werd vandaag geleverd en verkeerde artikelen geleverd.
Eindelijk de verkoper gesproken en hij bleef heel nonchalant aangeven dat hij geen nieuwe afspraken met ons had gemaakt en ook moeten we dit zwart op wit laten zien. De klant is zelf verantwoordelijk voor de badkamer en zegt dat hij niets aan kunt doen. Badkamer annuleren en retourneren kan ook niet meer.

Overzicht hoe de kosten zijn opgebouwd van sanitair en montagekosten en uitleg waarom dit niet duidelijk is aangegeven dat het veel boven ons budget zal uitkomen. Meerprijs laten vervallen en toch de afgesproken werkzaamheden uitvoeren.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wooning Keukens, Sanitair over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wooning Keukens, Sanitair in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door