Klacht: Ik heb geen keuken gekocht.

JeffvdB88 op 01 mei 2014 over Wooning Keukens, Sanitair in de categorie Keukenleveranciers

Ik krijg nu voor de tweede keer een brief van Wooning dat ik een keuken bij hen heb gekocht en dat ik een aanbetaling moet doen. Echter heb ik nooit een keuken gekocht bij Wooning, Ik ben destijds langs geweest om een ontwerp te laten maken en had evt. interesse in een showroomkeuken. Ik heb binnen een week telefonisch contact gehad met Wooning dat ik geen interesse meer had, maar nu een jaar later krijg ik weer een brief dat ik een aanbetaling moet doen.

Ik ben tevreden als ik geen brieven meer krijg van Wooning en dat in hun administratie staat dat ik geen keuken heb gekocht.

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wooning Keukens, Sanitair over deze klacht.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wooning Keukens, Sanitair in behandeling genomen

Bericht van Wooning Keukens, Sanitair

8 jaren geleden - Wooning zal deze kwestie uitzoeken en de heer Van den Berg per ommegaand informeren.

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wooning Keukens, Sanitair een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wooning Keukens, Sanitair

Heeft op 02 mei 2014 om 11:59 geantwoord

De keukenorder is zonder enige kosten geannuleerd. Meneer ontvangt hiervan een schriftelijke bevestiging, welke vandaag wordt verstuurd per reguliere post.

Alle klachten die gemeld zijn door