Klacht: geen goede voorlichting ,geen goede leveringen

wimbijn op 27 maart 2020 over Wooning Keukens, Sanitair in de categorie Keukenleveranciers

Wij hebben een badkamer gekocht onder voorbehoud ,want er kon nog iets veranderen ,wij datum geprikt om deze defenitief te maken 4 weken van te voren online afspraak geboekt om op zaterdag te komen ,op de woensdag ervoor worden we gebeld dat dit niet door kan gaan ,geen verkoper beschikbaar ,wij konden niet anders dan die datum ,de verkoper moest terug komen van vakantie ,deze was die dag behoorlijk chagarijnig hij was kortaf niet vriendelijk als de eerste keer we moesten op een holletje achter hem aan en ook geen goede informatie kregen we, maar toch alles uitgezocht want we wisten wel wat we wilden hebben ,nog enige malen telefonich contact gehad over de tegels ,de lange muur en de beide korte muren moesten betegeld worden
mail gekomen de spullen komen maandag thuis tussen 9-12 uur ,op maandag krijg ik telefoon om 06.45 met een half uur zijn we er ,de bouwvakker komen om 8 uur deze mannen gebeld ,die zijn een uur eerder gekomen
de spullen uitgeladen de tegels in de schuur niet meer naar gekeken tot de tegelzetterzei dat zijn er wel erg veel ,jawel 10m2 te veel de andere lange muur ook meegelevrt ,gebeld de ene verkoper zegt we nemen ze terug en een andere zegt ,we nemen geen tegels terug dus zit ik met 600 euro aan tegels waar ik niks mee kan
het blad van het badmeubel was scheef ,waskom gescheurd smetrand in 3 stukken,handvaten zaten er niet bij,wc en reservoir met module corresponderden niet met elkaar degene die het moest plaatsen die is daar 3 uur mee bezig geweest toen is er een loodgieter gekomen en die heeft op de computer thuis zitten zoeken wat de fout was ,we hebben enige malen gebeld met wooning ,maar daar was het antwoord dat we geen sevice monteur er bij hebben gekocht ,nog een keer gebeld en probleem voorgelegd toen kwamen ze aan de hand van de artikelnr. er achter dat het niet goed was ,nieuwe module opgestuurd zat er weer geen moter bij
door het gevlieg en gejaag van de verkoper geen inlichtingen over douchescherm met kraan gekregen de sproeier komt ruim halverwege douchescherm zodat nu de badkamer veel te ver nat word het scherm had makkelijk 20cm breder gekund
vloer wilden we in de Berchsehoek uitzoeken omdat daar ook het badmeubel stond ,maar de meneer van de tegels wilde niet overeind komen om ons te adviseren,maar stond even later wel te kijken naar de mensen die komen en gaan ,toen maar bij andere winkel de vloer
uitgezocht
wij zijn naar Wooning gegaan omdat het een speciaalzaak is en wij dit zonder zorgen konden kopen thuis laten komen ,kortom onzorging daar ging het bij ons om het speelde in week 4en5 af nu is het einde week 13 en is nog niet klaar omdat alles van wooning een keer geruild moest worden de bouwvakkers blijven daar niet op wachten het andere karwei roept alweer ,dus moest bij mij af en toe tussen door klaargemaakt worden zeer triest verhaal dit

als wooning de tegels terug neemt 600 euro en de rekening betaald van 300 euro van plaatsen van wc met reservoir wat niet ging door verkeerd geleverde matrialen

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wooning Keukens, Sanitair over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wooning Keukens, Sanitair in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wooning Keukens, Sanitair een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wooning Keukens, Sanitair

Heeft op 07 april 2020 om 13:41 geantwoord

Beste heer Bijnagte,

Het is spijtig om te moeten vernemen dat u niet helemaal tevreden bent over hoe de aankoop en levering van uw badkamer is gegaan. Dit is nooit onze bedoeling geweest.
Vorige week heeft u hierover contact gehad met onze klantenservice. Vanuit ons filiaal heb ik vernomen dat ook zij deze week nog contact met u opnemen.
Hopende dat u hiermee weer een tevreden gevoel terugkrijgt over ons.

Thea Pietersen - Wooning Keukens en Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door wimbijn