Klacht: Huurder wordt van die dingen beschuldigd

op 29 juni 2021 over Wonen Zuid Roermond in de categorie Woningcorporaties

De huurder wordt door deze woningvereniging altijd beschuldigd van alles zei als woonde zuidzijde hebben nooit iets fout gedaan de bewoner van het appartement of de woning is altijd de schuldige op het moment als je verhaal probeert te halen word je zelfs nog als sociale persoon neergezet terwijl hun medewerker elke keer tussen het verhaal in blijft ploffen wat ik als de huurder ben aan het vertellen als ik vraag van uitleg krijg je geen uitleg je krijgt een slap excuus alle onderhoud op de meest goedkope manieren uitvoeren graag had ik dat ik eens door iemand van de hoge personen bij wonen-zuid benaderd wordt zodat wij eens kunnen praten over het gedrag van zijn medewerkers want dit is echt schandalig de huurder heeft altijd alles fout gedaan wonenzuid heeft nooit iets fout gedaan wel raar dat je bewijs hebt dat de fout bij wonen-zuid ligt

Als iemand van de hoge personen binnen deze firma genaamd wonen Zuid eens contact opneemt met de huurder om het erover te hebben hoe hij behandeld wordt door de medewerkers van wonen Zuid jullie moeten je schamen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wonen Zuid Roermond

Reactie van de melder van de klacht Twiztid

2 maanden geleden - Jammer hier heb je ook al niks aan ook zeer jammer dat je op deze site geen foto's kunt plaatsen konden jullie meteen zien hoe schandalig dat deze woningvereniging het onderhoud laat uitvoeren

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wonen Zuid Roermond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Twiztid