Klacht: Wond

op 01 december 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik zat vanochtend in de bus (lijn 95) onderweg naar Leeuwarden. Ik ben ingestapt bij de halte Tolhuswei om 8.51. Toen we onderweg waren vond ik dat de buschauffeur erg hard reed en met drempels hield hij ook geen rekening. Op een gegeven moment waren we in Wytgaard hier zijn nog al wat drempels en ook hier hield de buschauffeur geen rekening mee. Bij de laatste drempel gingen we er zo hard overheen dat alle passagiers uit hun stoel schoten. Met het gevolg dat een meisje die op de achterbank zat, een enorme wond had opgelopen met veel bloed. Ze zou met een vriendin en twee andere jongens naar het ziekenhuis maar bij de dichtstbijzijnde halte negeerde de buschauffeur het stopteken. Bij de volgende halte konden ze er uit. De chauffeur negeerde later nog een keer het stopteken. Toen we bij het station waren was ik opgelucht want ik heb mij nog nooit zo onveilig gevoeld in een bus. Dit rijgedrag is onverantwoord en schandalig.

Ik zou graag willen dat de buschauffeur wordt ontslagen. Ik voelde mij namelijk niet veilig.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 01 december 2016 om 20:03 geantwoord

Beste NB1,

Wat ontzettend jammer om te lezen dat je de busrit van vanmorgen zo naar hebt ervaren.
Ik heb je bericht doorgestuurd naar de regio zodat wij hoor en wederhoor met de chauffeur kunnen toepassen.

^NT
Arriva Webcare