Klacht: hij is bijna nieuw inmiddels

op 15 januari 2013 over Croon Wolter en Dros in de categorie Installatiebedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds sept 2008 zijn wij de bezitter geworden van een megadens 5. Met deze kachel moesten wij ons huis gaan verwarmen.
Helaas is dat niet zo best gelukt, het duurde 4 uur voor de temperatuur met 2graden ging stijgen.
Na lang aandringen convector bij geplaatst, zijn nu tevreden.
Vervolgens ging de printplaat, net buiten de garantie termijn, defect.
Na een briefwisseling is deze NIET betaald.
Vervolgens gaat aan het eind van vorig jaar de ventilator stuk, hij bleef continu draaien.
vervangen dus en niet kijken hoe dat komt.
drie weken daarna kapttie er helemaal mee. Men is een dag bezig geweest om hem te repareren.
Kapot ……de branderverdeler een kabelboom gesmolten(waarom draaide die ventilator ook alweer door?)en last but not least de pakking, die in september ook al vervangen was.
Deze rekening dreigt nog te komen, zal mij hevig verzetten kan ik jullie melden. wat een VAGINALE KACHEL!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Een kachel met een betrouwbare naam en dan denk ik aan een REMEHA.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Croon Wolter en Dros over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb Croon Wolter en Dros een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rinus Jongerden