Klacht: woekerprijzen

op 04 oktober 2011 over Worldticketshop in de categorie Kaartenverkoop

In mei 2 kaartjes besteld voor de voetbalwedstrijd Nederland Moldavie voor 65 euro per stuk. Daarnaast nog bemiddelingskosten en verzendkosten. Totaalprijs 188,11 euro. Vandaag kaartjes ontvangen en de prijs op het kaartje is 22,50 euro p.stuk. Totaalprijs dus 45 euro. Ik voel me ontzettend bedonderd, ik heb dus 140 euro teveel betaald. Ik wil iedereen waarschuwen om geen zaken te doen met deze online shop. Bij navraag via de officiël verkoopadressen van voetbalkaartjes (is de eerste keer dat ik kaartjes voor een wedstrijd koop) heb ik vernomen dat zelfs het risico bestaat dat we vrijdag niet eens naar binnen mogen. NOOIT IETS BESTELLEN BIJ DEZE ONLINE TICKET SHOP

teveel betaalde prijs retour

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Worldticketshop in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldticketshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldticketshop

Heeft op 11 mei 2012 om 16:36 geantwoord

Deze klacht is al een tijd geleden geplaatst. Helaas hebben wij hierover destijds via deze site geen contact opgenomen. Worldticketshop is een marktplaats, een platform waar verkopers de mogelijkheid hebben om hun kaarten door te verkopen. Een kaart kan meerdere keren doorverkocht zijn voordat deze bij de eindgebruiker terecht komt. Prijzen ontstaan door marktwerking. Dit staat meer dan eens op onze site vermeld en dit onderschrijft u tijdens het boeken van de tickets. Mocht u hierover nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag.

Reactie van de melder van de klacht wmanders

6 jaren geleden - Klach is alles behalve opgelost. Nooit reactie gehad en teveel betaalde geld niet meer retour gehad. Mensen pas op voor world ticket shop!!

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Worldticketshop beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door wmanders