Klacht: watermeter opnemen

[email protected] op 18 september 2018 over wml limburg in de categorie Waterleidingbedrijf

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

jullie sturen mij een verzoek om de watermeter af te lezen en doorgeven aan wml.
wat is echter het geval :

de mail wordt als spam geblokkeerd!!

niet erg handig

Gewenste Oplossing:

stuur mij een mail die gwoon in mijn postvak in te lezen is!!!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar wml limburg over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door wml limburg in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat wml limburg een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

wml limburg

Heeft op 21 september 2018 om 08:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Op 18 september 2018 ontvingen wij onderstaande klacht van u voor het doorgeven van de meterstand voor het opmaken van de jaarafrekening.
De mail van ons is schijnbaar bij u in de spam terecht gekomen.
Hier kunnen wij echter niets aan doen, want dit is een instelling op uw eigen computer.

De mails worden door een externe maatschappij die hiervoor gecertificeerd is verzonden.
De providers herkennen de mails van deze maatschappij niet als spam en worden dus ook niet tegen gehouden. Ze worden gewoon naar de klant verzonden.
De providers leveren de mail af bij de klant. Normaal komt die bij de klant in de mailbox : Postvak in, maar dit is afhankelijk van de instellingen op de computer.

Ik zie echter dat wij de meterstand van u ontvangen hebben. Bedankt hiervoor.
Dit weekend wordt de jaarafrekening opgemaakt en volgende week ontvangt u in uw postvak in de mail met de factuur.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet,

Ed Peters

Alle klachten die gemeld zijn door