Klacht: Witgouden ring

op 05 juni 2021 over Lucardi in de categorie Juweliers

Ik kreeg van mijn partner een witgouden ring die na 7 maanden begon te verkleuren, deze is door jullie opgepoetst en vervolgens was deze toen al direct weer geel van kleur wat jullie collega’s niet zagen zeiden ze. Daarna kwam de lockdown. Vervolgens medio mei bracht mijn man opnieuw de ring terug en kon hij niet geholpen worden omdat de teamleider niet aanwezig zou zijn ik werd op dinsdag terug gebeld zei men toen ik dinsdag einde dag zelf belde wist niemand van iets en bleek mijn ring kwijt. Vervolgens was deze weer gevonden en moest deze naar de goudsmid hij zou 14 dagen later terug zijn ik zou worden gebeld opnieuw niet gebeld……
Ik gaf in jullie winkel aan dat ik dit absoluut geen goede gamg van zaken vind. Later op de dag bleek de ring er schijnbaar qel weer te zijn waarop ik aangaf dat ik deze zaterdag zou halen. Vandaag was mijn man dus opnieuw in jullie zaak en was opnieuw nu voor de 3e maal de ring kwijt. .. hij heeft ruim 1.5 uur in jullie winkel gestaan en toen was de ring gevonden enkel de factuur die jullie zo belangrijk vinden was kwijt…. ik zou de factuur terug krijgen tezamen met een nieuwe bon omdat ik nog al sceptisch was/ben over de kwaliteit van het badje waar hij in zou gaan.
Nu heb ik dus mijn ring terug en geen bon meer….. en dus nu ook geen garantie meer. Echter bij het verlaten van de winkel vertelde uw medewerker dat ik dan misschien ook niet onder de douche zou moeten met mijn ring… sorry hoor maar dit kan echt niet.

Ik zou graag met jullie in gesprek over een passende oplossing want ik voel me echt niet oke behandeld en nu ben ik ook de garantie van de ring kwijt

Graag contact opnemen met mij 0612343141

Alle klachten die gemeld zijn door CarolaStal