Mijn Klacht:
Eind juli is er een monteur van witgoedservice Nijmegen (onderdeel van Witgoedservice Arnhem, maar ook Reparatieservice Arnhem/Witgoedreparatie Anrhem) langs geweest om mijn vaatwasser te controleren. Deze bleek kapot, dat geloof ik ook zeker. Deze man gaf aan dat ik via hun bedrijf goedkoop een nieuwe vaatwasser kon kopen, de Siemens SN28M250EU. Dit heb ik gedaan en op 27 juli de rekening van 408 euro hiervoor betaald. Vervolgens is er meer dan vier weken lang heen en weer gemaild over de bezorgdatum. Dit werd steeds uitgesteld met excuses zoals: “monteur heeft hersenbloeding gehad, het is vakantietijd, planning is er niet”
Uiteindelijk zou hij dinsdag 12 september (meer dan zes weken na bestelling) worden geleverd. Op die ochtend belt de monteur dat hij de vaatwasser heeft opgehaald bij de leverancier, maar dat de vaatwasser beschadigd is. Hij wil hem zo niet leveren en gaf me de keus: levering uitstellen of geld terug. Ik heb gezegd dat ik mijn geld terug wil. Zij geven aan dat geld terugstorten 30 dagen kan duren. 30 dagen later (19 oktober) heb ik nog geen geld gekregen en heb hier achteraan gemaild. Ze gaven aan dat het de week erna op mijn rekening zou staan, maar ook dit is niet gebeurd. Het lijkt een malafide bedrijf (al heb ik geen enkel moment tijdens het huisbezoek onraad geroken) of ze zijn failliet. Witgoedservice reageert niet meer op mijn telefoontjes of mails en inmiddels heb ik rechtsbijstand ingeschakeld.
Gewenste Oplossing:
Zodra ik mijn geld (408 euro) terug heb gekregen