Klacht: Reparatie niet uitgevoerd

op 12 maart 2017 over Witgoed Service Nijmegen in de categorie Wasmachines

Eind december met dit bedrijf in contact gekomen nadat onze wasmachine kapot ging. De monteur is langsgekomen en het defect opgezocht wij vroegen of hij ook naar onze wasdroger wilde kijken omdat hij een raar geluid maakte, de monteur constateerde dat de motor van onze wasdroger vervangen moest worden. De kosten voor het repareren van beide machines waren €235,00 die wij vooruit moesten voldoen omdat de benodigdheden aangeschaft moesten worden. Daarna was het heel moeilijk om in contact te komen met dit bedrijf om een afspraak te maken voor de reparatie, Ruim een maand en veel mailcontact later was de afspraak gemaakt om onze wasmachine te maken en dit is ook gelukt. Onze wasdroger was en is nog steeds kapot en telkens weer geprobeerd om een afspraak te maken maar dat is nooit gelukt, de laatste afspraak werd op de dag zelf nog geannuleerd. Daarna hebben we een mail gestuurd dat we geen vertrouwen meer hebben in een goede afloop en dat we ons geld voor de wasdroger terug willen ontvangen, helaas is het daarna stil geworden en hebben we niets meer van dit bedrijf vernomen.

De volledig betaling voor de reparatie van de wasdroger terug ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bob Smits