Klacht: Afzuigkap niet geleverd

dejongemi op 02 januari 2018 over Witgoed Service Nijmegen in de categorie Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omdat onze afzuigkap oud was en er geen printplaten meer waren om de kap aan en ut te zetten besloten we bij witged een nieuwe te bestellen.Als monteur deden ze altijd prima werk.
We moesten €870 vooruitbetalen en dan zouden ze 14 dagen later hem gratis monteren.
We hebben er 3 weken van gemaakt ivm vakantie.
Ze belden ons op de (donder)dag zelf op en zei dat de monteur ziek was.
Een paar weken later belden ze op de donderdag dat we afgesproken hadden op en zeiden dat de monteur een herseninfarct had gehad en daardoor die dag niet kon komen, maar hij zou maandag komen. Ik heb ze voor gek verklaart en gezegd niemand kan functioneren na een herseninfarct. Toen ik ze oplichters noemde zeiden ze, hoe durft u te denken dat zij ziekte gebruiken om u op te lichten. Uiteindelijk zouden ze half november komen. de dag zelf belden ze op er was een ander groot artiel op gevallen en nu was de kap beschadigd.We zouden €100 retour gestort krijgen.
Het is nu 2-1-2018 en zijn ons geld en hoop kwijt.

Gewenste Oplossing:

Als we ons geld terug krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Witgoed Service Nijmegen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Witgoed Service Nijmegen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door