Klacht: Wit uit uitslaan van chocolade.

op 02 september 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Bij de Lidl op het Eskerplein te Almelo had ik 2 dagen geleden pure chocolade gekocht van het merk Finn Carre. Deze bleek bij opening van de verpakking helemaak wit uitgeslagen. Ik Koop regelmatig deze chocolade en heb dit nog nooit meegemaakt.
Vandaag 1 september ging ik terug naar de winkel om dit voor te leggen bij de kassa. De kassiere gaf aan dat dit heel normaal was bij chocolade en dat ik hier over geen stennis hoefde te maken Terwijl Ik gewoon vertelde dat ik dit nog nooit had meegemaakt en dat hij het weg kon gooien. Bij navraag of ik de nieuwe reep vergoed had gekregen, kreeg ik het antwoord nee.
Door de man achter de kassa werd ik ronduit bot behandeld. Ik wil geen problemen maken voor zo’n klein bedrag maar de manier waarop werd behandeld was absoluut niet klantvriendelijk.
Mw. Hemmer.

Ik had begrip verwacht maar niet zo'n botte behandeling want in mijn ogen is wit uitgeslagen chocolade niet normaal.
Graag zou ik willen dat deze jongeman die achter de pin kassa zat eens werd uitgelegd hoe je mensen klantvriendelijk benaderd.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 02 september 2018 om 12:56 geantwoord