Klacht: Wisseling van perrons afgewenteld op reizigers!

op 16 juli 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Niet te geloven ….er wordt gezegd dat de Arivatrein op hetzelfde perron is ….dan bericht via de intercom ….over 2 min. op spoor 4 …..niet meer zo jong …dus aanpoten ….en daar staan we dan …4 vrouwen van rond de 60 op perron 4 ….de deuren van de trein gaan niet meer voor ons open …SCHANDALIG!!!
Had de bestuurder niet even naar buiten kunnen kijken en kunnen wachten op de reizigers die er nog aankwamen …ik vind het echt niet te geloven!! 167 perron Arnhem …naar Winterswijk rond 14.00

Als die eikel van een bestuurder op ons gewacht had! Wij waren gvd niet degene die de vertraging veroorzzaakten!!!!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Wiesr, Wat balen dat de deuren van de trein niet meer opengingen na een perronwijziging. Heb je voor mij je vertrekstation, eindstation en vertrektijd? Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Reactie van de melder van de klacht Wiesr

4 maanden geleden - Arnhem-Winterswijk-11.59

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Wiesr, Excuses. Heb je voor ons ook nog de reisdatum? Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Arriva

Heeft op 31 augustus 2018 om 22:19 geantwoord

Beste Wiesr,

Helaas hebben we sinds 17 juli 2018 niets meer van je gehoord.

We sluiten daarom deze klacht. Mocht je nog willen reageren, dan kun je altijd nog reageren op de je klacht.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: http:bit.ly2uFLeFj.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Wiesr