Klacht: Wisseling van 20 naar 50 snelheid internet

op 10 mei 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op maandag 9 mei zouden wij een nieuwe aansluiting krijgen. Om 12.00 uur is het oude modem afgesloten. Nu dinsdag 10 mei 24 uur later hebben wij nog geen verbinding. Klanten service bellen heeft geen zin. Reeds 4 x gedaan. Men heeft een klacht neergelegd bij het hoofdkantoor. Kan 5 tot 20 dagen duren. Geen compensatie aangeboden. Helemaal niets.

Gewenste Oplossing:

Zodra er weer verbinding is er een compensatie komt over de gemiste uren. Binnen 1 uur heeft u weer bereik.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruby275