Klacht: Wiskunde boek mist

op 27 september 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Op 4 september heb ik mijn studieboeken besteld bij VanDijk. Eenmaal mijn boeken binnengekregen, ontbrak er een boek voor het vak wiskunde. Op het formulier stond: ‘Nog te leveren’. Op maandag 25 september besloot ik om te bellen naar VanDijk. Het duurde me gewoon te lang. Ik vroeg de mevrouw aan de telefoon waar mijn boek bleef. Volgens haar zou het boek, Getal en ruimte (11e ed) wiskunde-b vwo deel 2, nog worden uitgebracht. Dit was natuurlijk flauwekul. Want mijn klasgenoten hebben het boek wel. Ze praatte er om heen, maar het kwam er op neer dat het boek niet op voorraad is. Pas in november zou het binnen zijn, precies na mijn tentamen. En nu zit ik zonder boek en doordat mijn school een deal heeft met VanDijk, ben ik afhankelijk van VanDijk.

Als ik het boek Getal en ruimte (11e ed) wiskunde-b vwo deel 2 heb.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 27 september 2017 om 14:02 geantwoord

Beste Nicolai,

Het klopt inderdaad dat wij het artikel \"Getal en ruimte (11e ed) wiskunde-b vwo deel 2\" niet op voorraad hebben. Dit artikel is in herdruk bij de uitgeverij en daarom kunnen wij het artikel niet leveren. De verschijningsdatum vanuit de uitgeverij is 15 november 2017.

Het kan kloppen dat leerlingen uit uw omgeving het artikel wel hebben ontvangen. Deze artikelen hebben wij op dat moment wel op voorraad gehad.

Wij zien dat u het artikel inmiddels heeft laten annuleren door onze klantenservice.

Vriendelijke groet,
Annemiek
Afdeling klantenservice VanDijk

Alle klachten die gemeld zijn door nikolaicantdie