Klacht: winterse prijzenaktiecode

op 01 februari 2014 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmorgen ontdekte ik hoe de code op een andere manier ingevoerd had kunnen worden, maar op 31 jan. was de aktie voorbij, terwijl ik al herhaalde keren geprobeerd had erin te komen de vorige dagen. Helaas!

Gewenste Oplossing:

Voortaan zorgen dat de code ingevoerd kan worden.De oplossing laat ik aan u zelf over.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb Telegraaf een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 05 februari 2014 om 16:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Deze actie is helaas 31 januari afgelopen. Onze excuses voor de teleurstelling.

Met vriendelijke groet,
De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door 25906