Klacht: Winterse Prijzen De Telegraaf

op 25 januari 2014 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Als Telegraaf abonnee krijg je regelmatig een cadeaubon met een bepaalde gratis prijs of korting op iets. Zo ook bij de afgelopen editie. Na openen word je doorverwezen naar www.winterseprijzen.nl en dien je daar een actiecode in te voeren. Daar blijkt al snel dat je je verbindt aan de Staatsloterij die telefonisch contact met je opneemt voor een aanbieding. Ik vind dit dus geen cadeau van De Telegraaf maar gewoon reclame van de Staatsloterij.

Svp alleen maar echte cadeau\'s sturen of anders geen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Telegraaf een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 30 januari 2014 om 15:06 geantwoord

Goedendag, Onze winterse prijzen actie is mede mogelijk gemaakt en in samenwerking met De Staatsloterij. Naast de mogelijkheid om kans te maken op mooie prijzen, kunt u meedoen aan de loterij. Dit is echter niet verplicht, maar geheel vrijblijvend. Wij hopen dat toekomstige presentjes beter aansluiten op uw wensen. Vriendelijke groet, De Telegraaf.

Alle klachten die gemeld zijn door Cyberedwin