Klacht: winkelwagen geblokeerd

Arie Breugem op 04 december 2021 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb de afgelopen 2 jaar al meer dan 1000 artikelen gekocht bij vidaxl op de veilingen 3 dagen geleden had ik 3 gewonnen artikelen in mijn winkelwagen staan echter toen ik wilde betalen kreeg ik de melding Om technische redenen kon je verzoek op dit moment niet correct worden uitgevoerd. Onze excuses voor het ongemak.
Heb na 2 dagen contact via de waardeloze chat opgenomen tot 2x toe want er is weinig meedenk vermogen aanwezig, omdat men niet out of de box kan denken of handelen.

inmiddels 3 accounts aangemaakt op het 2e account een dag kunnen bestellen kreeg nu weer een melding Om technische redenen kon je verzoek op dit moment niet correct worden uitgevoerd. Onze excuses voor het ongemak.
3e account net gemaakt en een veiling gewonnen en weer niet kunnen betalen, weer dezelfde melding wordt niet terug gebeld of op een andere manier op de hoogte gesteld ga volgende week een advocaat in de arm nemen en hier een zaak van maken.

winkelwagen weer openzetten en mijn wettig gewonnen artikelen leveren

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar vidaXL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

1 maand geleden - Beste, Als eerste bedankt voor het schrijven van deze feedback. Zonder jouw mening en bevindingen kunnen wij onze service niet verbeteren. Zojuist heb ik je een email gestuurd met verdere informatie. Met vriendelijke groet, Femke vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door Arie Breugem