Klacht: winkel uitgestuurd

op 24 november 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

2 weken geleden waren we in de leen bakker in den Bosch. Vrijdag avond was het! We kwamen voor een vinyl vloer! We kwamen half 9 de winkel in. Keken wat rond beneden. Liepen daarna naar boven! Waar wr moesten zijn! Er stonden 4 medewerkers op de trap met elkaar te kletsen! We liepen verder naar de vloeren. Toen kwam er een medewerker die vroeg of hij ons kon helpen. Wij vertelde dat we een vinylvloer nodig hadden voor de bovenverdieping van ons huis. We waren al met de prijs bezig en de legservice. Toen er een andere medewerker kwam. Die zei dat ze gingen sluiten! We zeiden dat we bijna klaar waren! Hij zei nogmaals dat ze nu gingen sluiten! Ik probeerde het nog 1x met 5 minuutjes zijn we klaar! Die man zei niets mee te maken 9uur is 9uur! Zo gezegt zo gedaan zijn we de winkel uitgegaan! Tenslotte was het 4 minuten voor 9 toen we buiten stonden

Mijn klachten zijn:

Ten eerste: staan er 4 medewerkers op de trap met elkaar te kletsen

Ten tweede: dat we weggestuurd werden

Ten derde: er lag een medewerkster op een bed van leen bakker met haar mobiel

Ten vierde: heb ik al een mail gestuurd met deze klachten. Waar je geen reactie op krijgt

Leen Bakker is mijn winkel niet meer!
als je tog zo met mensen omgaat!
de klant is koning is mij geleerd!
maar in hun geval niet!
Ik heb me zeer vergist in jullie winkel!

Contact met me opnemen is tog een kleine moeite?

Alle klachten die gemeld zijn door henriekeeu