Klacht: Wilt geld niet restitueren

DewiKS op 10 juni 2018 over BHSupport.nl in de categorie Lingerie

Ik had 2 sport BH’s besteld:
– Freya sport bh met beugel
– Anita sport bh zonder beugel

De Freya zat goed en heb ik zodoende behouden.
De Anita was het helaas niet voor mij, zowel het model als de ondersteuning niet. Om deze reden heb ik het retour gestuurd via het omruil formulier omdat er verder geen formulieren in het pakketje zaten.

Er zat één formulier bij het pakket (gratis omruilen), en daar heb ik punt 1 (welk product stuur je terug?) ingevuld en punt 2 (welk product wil je hiervoor in de plaats ontvangen?) heb ik bewust niet ingevuld.

Nadat ik het pakketje retour had gezonden kreeg ik een paar dagen later (zonder aankondiging) opeens dezelfde BH maar dan in een maat kleiner door mijn brievenbus.

Ik heb haar direct gebeld omdat ik dacht dat er een fout was gemaakt en te melden dat ik het product niet wens te behouden.
Haar reactie was dat de koop bindend is geworden omdat ik ipv een herroepingformulier het meegeleverde omruilformulier had gebruikt.

Deze BH heb ik wederom retour gestuurd en ik heb haar een mail gezonden waarin ik haar wijs op mijn rechten.

Echter weigert ze nog steeds mijn geld terug te storten.

Als ik 1x retour kosten het volledige bedrag van de retour gezonden BH terug heb gekregen.

Alle klachten die gemeld zijn door